Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019
Βρίσκεστε εδώ: Οικοσελίδα Τα Νέα μας Ολοκληρώθηκε η χρονιά με κατασκήνωση στο Τρόοδος
Ολοκληρώθηκε η χρονιά με κατασκήνωση στο Τρόοδος PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 08 Ιουλίου 2019 19:30

Η κατασκήνωση στο Τρόοδος ήταν και πάλι με σκέτη απόλαυση! Η ομορφιά της φύσης και η δροσιά απο τη μια και η απίθανη Ακριτική παρέα απο την άλλη, ήταν τα συστατικά άλλης μιας αξέχαστης κατασκήνωσης.

Την Πέμπτη 4 Ιουλίου οι κατασκηνωτές μας (64 τόσοι) έφτασαν στον κατασκηνωτικό χώρο του Τροόδους και έστησαν το... χωριό τους αποτελούμενο απο 19 αντίσκηνα διαφόρων μεγεθών. Με... μειωμένες τις ώρες ανάπαυσης οι Ακρίτες μας δραστηριοποιήθηκαν στο έπακρο. Γνώσεις κατασκηνωτικές, ομαδικό πρωτάθλημα αλλά και νυχτερινό παιγνίδι ήταν οι πρώτες δράσεις.

Την Παρασκευή βγήκαμε στα βουνά για περίπατο... Χωρίς βιασύνη, χωρίς άγχος μελετήσαμε τη φύση, μάθαμε πολλά απο τα μυστικά των δέντρων. Κάναμε συλλογές φύλλων και πετρωμάτων ενώ ταυτόχρονα μας περίμεναν διάφορες διασκεδαστικές ή εκπαιδευτικές δοκιμασίες. Μετά απο τρείς ώρες επιστρέψαμε στην κατασκήνωση και οι μικρότεροι ασχολήθηκαν με πειράματα και αποτυπώματα ίχνων ζώων, ενω οι μεγαλύτεροι βάλθηκαν να φτιάχνουν μια μίνι κατασκήνωση με ξυλαράκια, σχοινιά κτλ. Κι όπως είπαμε χωρίς πολλή ανάπαυση σχηματίστηκαν ομίλοι για τα διάφορα ταλέντα μας για μουσική, χορό και θέατρο ή σκετσάκια. Το βράδυ βγήκαμε και πάλι στα υψώματα. Οι Πρωτοπόροι κάνοντας αναρρίχηση με σχοινιά ακολούθησαν τις... νύμφες των δασών, ενώ οι Εξερευνητές βάδισαν κατα το βράδυ χωρίς φανάρια. Φτάνοντας όλοι τους στην κορυφή τους περίμεναν οι αρχηγοί μας με το τηλεσκόπιο για να δούμε τη σελήνη αλλά και τους διάφορους αστερισμούς.

Το Σάββατο νωρίς-νωρίς η... μισή κατασκήνωση πήρε τους χάρτες και τις πυξίδες και βγήκε για μεγάλη πορεία 12 χιλιομέτρων προς τον καταρράκτη των Καληδονιών. Κουραστική αλλά πανέμορφη η διαδρομή. Την ίδια ώρα οι μικρότεροι στην κατασκήνωση ασχολήθηκαν με μαθήματα για μικρούς εξερευνητές. Μπόλικες γνώσεις αλλά και παιγνίδια. Το βράδυ και μετά απο άλλο ένα εύγεστο δείπνο στο μικρό εστιατόρειο της κατασκήνωσης είχαμε την Αριτική βραδιά με χορό, τραγούδι και χιουμοριστικά σκετσάκια. Ξεχώρισε βέβαια το τραγούδι που έγραψαν στηκ κατασκήνωση οι Ακρίτες μας, οι μουσικοί μας. Βραβευτηκαν επίσης οι διακριθέντες της χρονιάς.

Την Κυριακή η κατασκήνωση έπρεπε να λυθεί. Μπόλικη δουλεια... αλλά με ομαδικότητα τελειώσαμε στην ώρα μας. Προσφέραμε μάλιστα στο δάσος για τα όσα μας προσφέρει με μια γενική καθαριότητα, αφου δυστυχώς σαν λαός δε φημιζόμαστε για την καθαριότητα μας... με αποτέλεσμα να βρίσκεις στο δάσος ότι φανταστείς. Και φυσικά για φινάλε είχαμε τις κεφατες φωτογραφήσεις μας - ενθύμια για άλλη μια Ακριτική χρονια που πέρασε πλέον στην ιστορία.

Tελευταίες Ειδήσεις

«Όλοι μαζί μπορούμε για μια πράσινη πόλη» Άρθρο στο 24NEWS

Το Σώμα Άκριτων σε μια κίνηση προς μίμηση 02 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 - 17:23 Με σύνθημα «όλοι μαζί μπορούμε για μια πράσινη πόλη» εκατό παιδιά και νέοι έλαβαν μέρος, το Σάββατο...

Περισσότερα...

Ένα δυνατό διήμερο στην Πάφο!

Διήμερη κατασκήνωση στην Πάφο πραγματοποίησαν στις 27 και 28 Οκτωβρίου οι Ακρίτες μας. Στην Πάφο συνάντησαν τα παιδιά και τους νέους του Σώματος Σταυραετών. Όλοι μαζί είχαν κοινές δραστηριότητες, όπως...

Ανακοινώσεις

Φυτεύουμε 100 δέντρα!

Το Σάββατο 2 Νοεμβρίου αντί άλλου προγράμματος, περνούμε στην πράξη! 100 δεντράκια θα μας περιμένουν για να φυτευτούν σε χρόνο ρεκόρ. 100 δεντράκια για να πρασινίσει ο τόπος μας και...

Περισσότερα...

Το Σώμα Ακριτών ανακοινώνει... πλούσια δράση!

Με τα ποδήλατα στη λίμνη Αθαλάσσας Για έφηβους από 13 ετών και άνω… Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019, στις 9.00πμ Σημείο συνάντησης το Δ’ Δημοτικό στο Πλατύ. Από εκεί θα ποδηλατήσουμε...