Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018
Βρίσκεστε εδώ: Οικοσελίδα Τα Νέα μας Το υπέροχο ταξίδι μας στη Γερμανία!
Το υπέροχο ταξίδι μας στη Γερμανία! PDF Εκτύπωση E-mail
Κυριακή, 19 Αυγούστου 2018 14:13

Κυριακή 12-8-2018 Άφιξη στη Φραγκφούρτη

Νωρίς – νωρίς φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης. Τακτοποιηθήκαμε σε ξενοδοχείο εκεί κοντά και παρόλη την… αϋπνία μας, πήραμε το μετρό για το κέντρο της πόλης για μια περιδιάβαση. Ξεναγός η Χριστίνα, μέλος του Σώματος που ζει στη Γερμανία. Μεγαλούπολη με παραδοσιακές περιοχές αλλά και περιοχές με πανύψηλα κτίρια Επιστρέψαμε το απόγευμα στο ξενοδοχείο και ξεκουραστήκαμε (κόψαμε κι ένα υπνούδι…). Δείπνο πήραμε σε εστιατόριο του αεροδρομίου, το οποίο αεροδρόμιο το μάθαμε… βήμα προς βήμα.

Δευτέρα 13-8-2018 Αναχώρηση για Ροτενμπουργκ

Μεσημέρι φτάσαμε στο πανέμορφο Ρότενμπουργκ! Άλλο να μας το λεν και άλλο να το ζούμε! Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενώνα νέων, βγήκαμε για περίπατο στην γραφική πόλη που μας φιλοξενεί. Η γραφική πόλη διατηρείται μεσαιωνική περικυκλωμένη με τα τείχη της. Εκείνο που μας εντυπωσίασε περισσότερο είναι τα ολόχρονα… χριστουγεννιάτικα καταστήματα! Μες το κατακαλόκαιρο έγινε ξαφνικά Δεκέμβρης…

Γερμανική ήταν η πρώτη μας βραδιά με μαθήματα γερμανικής γλώσσας, γνώσεις και διασκέδαση, ιδιαίτερα μ’ ένα γερμανικό χορό που… προσπαθήσαμε να χορέψουμε. Το πρόγραμμα έγινε στο μικρό αμφιθέατρο της πόλης.

Τρίτη 14-8-2018 Εκδρομή στην Στουτγάρδη

Εκδρομή στην Στουτγάρδη είχε το πρόγραμμα μας. Στην πρωτεύουσα του κρατιδίου του Μπάντεν – Βούτεμμπεργκ, περπατήσαμε για λίγο στο κέντρο της, μάθαμε γι’ αυτήν και μετά καταλήξαμε στο ζωολογικό της κήπο, τον περίφημο Βιλχέλμα.

Ακολούθησε, μετά το δείπνο στον ξενώνα, η βραδιά των Ακτιβιστών, με ενδιαφέρουσες δοκιμασίες, συζητήσεις και πολλές γνώσεις. Αλλά και αποφασιστικότητα για μελλοντική δράση…

Τετάρτη 15-8-2018 Εξερεύνηση

Και τώρα τα δικά μας… Η εξερεύνηση στα μονοπάτια γύρω από το Ρότενμπουργκ έγινε βέβαια με χάρτες και πυξίδες σε μια απόσταση 8 περίπου χιλιομέτρων. Όμορφη η φύση!

Βραδιά Ευρώπης είχαμε μετά το γερμανικό μας δείπνο. Η τρίτη θεματική βραδιά μας πρόσφερε πολλά. Η ιστορία της Ευρώπης, τα αξιοθέατα των χωρών και άλλα πολλά.

Πέμπτη 16-8-2018 O τριακονταετής πόλεμος αναβιώνει…

Ένα μεγάλο παιγνίδι μέσα στο Ρότενμπουργκ είχαμε αυτή τη μέρα. Χωριστήκαμε σε δύο στρατόπεδα και έπρεπε να κατασκοπεύσουμε και να μαζέψουμε πληροφορίες. Ήταν μια καλή ευκαιρία να προσέξουμε τα πλακόστρω-τα, το πράσινο και την ποιότητα της ζωής σε μια από τις ωραιότερες πόλεις που είδαμε ποτέ!

Το απόγευμα είχαμε μια ημερίδα για το Σώμα Ακριτών! Με αξιολογήσεις και αποφάσεις. Αργότερα παίξαμε κι’ ένα γερό ματς σόφτμπολ. Το βραδινό πρόγραμμα ήταν αφιερωμένο στην Κύπρο μας. Ε, μα την πεθυμήσαμε… Από τσιατιστά μέχρι συζήτηση για το κυπριακό περιλάμβανε το πρόγραμμα.

Παρασκευή 17-8-2018 Στο LEGOLAND

Εκδρομή στο LEGOLAND της Γερμανίας! Αυτό έλεγε το πρόγραμμα μας. Το πάρκο με τα 55 εκατομμύρια Lego όντως μας εντυπωσίασε!

Ενώ το τελευταίο βράδυ μας… ήταν συγκινητικό. Το τέλος μιας χρονιάς, το τέλος ενός ταξιδιού, το μεγάλο φινάλε. Ένα φινάλε που μεγάλωσε βέβαια με τη βραδινή έξοδο μας στο φεστιβάλ κρασιού που γινόταν στο Ροτενμπουργκ. Ε, μα ποιος θέλει να κοιμηθεί το βράδυ αυτό;

Σάββατο 18-8-2018 Επιστροφή αργά το βράδυ

Είχαμε χρόνο, αφού πακετάραμε, να επισκεφτούμε το μουσείο εγκλημάτων… Κάναμε κι’ ένα τελευταίο περίπατο στο Ρότενμπουργκ. Μετά αναχώρηση με λεωφορείο για το τεράστιο το αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης. Αργά το βράδυ σήμανε η ώρα της επιστροφής στην Κύπρο.

Tελευταίες Ειδήσεις

Η νεα χρονιά ξεκινά!

Η νέα χρονιά (2018-19) ξεκινά! Το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου θα έχουμε την πρώτη μας συνάντηση.  ΕγγραφήΌλα τα παλιά μας μέλη θα πρέπει να κάνουν την εγγραφή τους στις πρώτες τρεις...

Περισσότερα...

Το υπέροχο ταξίδι μας στη Γερμανία!

Κυριακή 12-8-2018 Άφιξη στη Φραγκφούρτη Νωρίς – νωρίς φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης. Τακτοποιηθήκαμε σε ξενοδοχείο εκεί κοντά και παρόλη την… αϋπνία μας, πήραμε το μετρό για το κέντρο της...

Ανακοινώσεις

Βραβεύτηκαν οι καλύτεροι της χρονιάς

Όπως κάθε χρόνο ψηφίσαμε και φέτος τους καλύτερους της χρονιάς 2017-18. Έτσι το τελευταίο βράδυ της κατασκήνωσης μας στο Τρόοδος βραβεύτηκαν: ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ: Δήμητρα Γιασεμή ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗΣ: Ορέστης Λογίδης ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...

Περισσότερα...

Πρόγραμμα στο δάσος Αθαλάσσας

Το ερχόμενο Σάββατο θα είναι το τελευταίο της χρονιάς και το πρόγραμμα μας θα γίνει στο πάρκο Εθνών στο δάσος Αθαλάσσας (είσοδος από τον δρόμο προς Γέρι) Το πρόγραμμα μας...