Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Διαφήμιση
Η ατζέντα μας τον Φεβρουάριο
Παρασκευή, 01 Φεβρουάριου 2019 15:23    PDF Εκτύπωση E-mail

To Σώμα Ακριτών ενημερώνει για τη δράση μας τον Φεβρουάριο...

Σάββατο 2-2-2019 πρόγραμμα κατά ομάδες που οργανώνουν οι ομαδάρχες μας και μας μαθαίνουν πρώτες βοήθειες

Σάββατο 9-2-2019 πρόγραμμα για να μάθουμε να χρησιμοποιούμε σωστά τον χάρτη και την πυξίδα

Σάββατο 16-2-2019 πρόγραμμα για να μάθουμε πως να ενεργούμε σε κάποιες επείγουσες περιπτώσεις

Κυριακή 24-2-2019 εκδρομή στην αλυκή Λάρνακας και τη λίμνη Ορόκλινης για πτηνοπαρατήρηση

Στα χνάρια των αρχαίων προγόνων μας...
Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2019 09:13    PDF Εκτύπωση E-mail

Εκδρομή αρχαιολογίας είχαμε την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019. Δύο λεωφορεία γεμάτα Ακρίτες ταξίδεψαν μέχρι την επαρχία Πάφου για να επισκεφτούν χώρους σημαντικούς κατα την αρχαιότητα.

Οι εκδρομείς μας έφτασαν πρώτα στο αρχαίο στάδιο του Κουρίου. Το μοναδικό αρχαίο στάδιο που σώζεται στην Κύπρο. Έχει μήκος ένα... στάδιο, δηλαδή 200 σχεδόν μέτρα. Κάποιοι Ακρίτες έκαναν και μια δοκιμή να τρέξουν το αγώνισμα του σταδίου.

Μετά το στάδιο κατευθυνθήκαμε λίγο πιο κάτω, στο ιερό του Απόλλωνα του Υλάτη. Οι λίγες κολώνες που στέκονταν όρθιες μας βοήθησαν να αντιληφθούμε καλύτερα το πώς ήταν ο ναός του Απόλλωνα πριν δύο χιλιάδες χρόνια. Όμορφος ο αρχαιολογικός χώρος προσφέρει ηρεμία. Εμείς βέβαια συνδιάσαμε αυτή την ηρεμία με τη γνώση, αφού δεν πήγαμε εκεί μόνο για περίπατο, αλλά για να δούμε και να μάθουμε πολλά.

Μπήκαμε και πάλι στα λεωφορεία μας και κατευθυνθήκαμε στο ιερό της Αφροδίτης στο χωριό Κούκλια. Εκεί βρισκόταν κατα την αρχαιότητα το πιο σημαντικό ιερό της Κύπρου και ένα απο τα πιο σημαντικά του τότε γνωστού κόσμου. Στον αρχαιολογικό χώρο ξεναγηθήκαμε βλέπωντας τα ψηφιδωτά αλλά και τα ερείπια του αρχαίο ναού της Αφροδίτης. Επισκεφτήκαμε όμως και το μουσείο που βρίσκεται εκεί καθώς και την αγρέπαυλη που έκτισαν πριν χρόνια οι Φράγκοι. Καθόλου καιρός για χάσιμο... Το πρόγραμμα ακολουθήθηκε με ακρίβεια.

Ηταν πλέον απόγευμα και έτσι ήταν ώρα για γεύμα. Για το γεύμα μας όμως κατεβήκαμε στην παραλία, εκεί στην Πέτρα του Ρωμιού. Εκεί που γεννήθηκε η Αφροδίτη και μαζί της και όλη η Κύπρος. Τα κύματα που άφριζαν και έσπαζαν στους βράχους μας πρόσφεραν ένα όμορφο θέαμα και μας θύμισαν τον μύθο της Θεάς που αναδύθηκε απο τους αφρούς της θάλασσας... Φάγαμε, είχαμε τα διασκεδαστικά μας παιγνίδια, φωτογραφηθήκαμε μέχρι που ήρθε η ώρα της επιστροφής.

Ήταν μια εκδρομή γεμάτη γνώσεις!

123

Tελευταίες Ειδήσεις

Κάμποσοι Ακρίτες, καμιά 20ρια κορμοράνοι, δύο ερωδιοί, κάμποσοι καραπαττάδες, αρκοπετείναροι και... καμιά σαρανταριά γονείς και οι Ακρίτες πήγαν στη λίμνη Αθαλάσσας

Μια πολύ διαφορετική μέρα ήταν η Κυριακή στις 13 Οκτωβρίου για τους μικροτερους Ακρίτες μας. Μαζευτήκαμε όλοι στη λίμνη Αθαλάσσας για να αφιερώσουμε το πρωινό μας στα πουλιά και στον...

Περισσότερα...

Εξαιρετική η επιστροφή των... περσινών

Μια δεμένη οικογένεια αποδεικνύονται τα μέλη του Σώματος Ακριτών. Η γαλάζια οικογένεια! Αυτό φαίνεται και απο την επιστροφή των περσινών μελών. Σε σχέση με τους Ακρίτες που τερμάτισαν τον περασμένο...

Ανακοινώσεις

Το Σώμα Ακριτών ανακοινώνει... πλούσια δράση!

Με τα ποδήλατα στη λίμνη Αθαλάσσας Για έφηβους από 13 ετών και άνω… Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019, στις 9.00πμ Σημείο συνάντησης το Δ’ Δημοτικό στο Πλατύ. Από εκεί θα ποδηλατήσουμε...

Περισσότερα...

Ανακοινώνεται η καλοκαιρινή κατασκήνωση

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΣΤΟ ΤΡΟΟΔΟΣ 4 - 7 Ιουλίου 2019 Έφτασε η ώρα για το φινάλε της χρονιάς! Με κέφι και διασκέδαση, βραβεύσεις και άλλα πολλά, θα ολοκληρώσουμε τη χρονιά με κατασκήνωση....